Friday, October 2, 2009

lecturer maen ape??

assalamalaikum,selamat...
ada satu cite la nak cite kat korang sume,tp agak +18sx, kalo rasa lain macam xbest sila jangan baca...
okeh,dulu aku matrik perak,sape2 msuk situ dulu tau la hostel dia mcm ada bukit2 sikit. ada la satu malam nh,perot aku dah lapor dah.aku pun merantau nak cari telur(ehemm..telo ayam) nak masak roti telur...aku blok L2,sume2 kat situ pun xde telur,aku pun pegi la ke blok L1.mcm besa la,sama je,balik dgn tangan kosong.hampa
tp,nak balik dari L1 ke L2 kena lalu satu bahagian bridge hubungkan antara L1 ngn L2,kat laluan tu sebelah blok apartment lecturer.dlm perjalanan tu,tiba2 dengar soara pompuan tgh menjerit. fuhh...sape plak menjerit tu,cuakk...tp,sora dia jerit tu lain macam,ingatkan hantu,ropanya, lecturer tgh romen dgn laki dia laa..gila babi ah.bukan nak cover,maen pun jerit kuat2.
tunggu jap,layan.pastu aku rasa cam bodo je,dah la lapo,nak blah la..baru nak blah,tetibe nampak zack penang lalu nak ke L1..dia nampak aku tgh tercega kat situ.maka~
"zack,ko nak dengar benda best x?"
"apadia?"
"ko dengar btul2,lecturer tgh romen..."
"x dengaq pun,hang tipu...eh,ada kut,ada kut"
lapar+malas+nyamuk ~ aku pun rasa xbest je...
maka,oleh karena rasa diatas,aku pun amek keputusan ntuk blah. tp,oleh sebab2 tertentu, aku pun jerit dgn sekuat tekak... "ROMEN~ROMENN~~WOOO"
larii,oleh sebab itu zack pun sama lari.hahaha
in the end,rasanya terbantut permainan depa..hoh,tu la,asyik skip lecture,student tanak jaga. padan
Pengajaran:jangan skip lecture
pujian/ampuan/cacian/makian adalah dialu-alukan
trima kaseh jika membaca ke takat akhir

2 comments:

asyachumel said...

18 sx sangat2! ahahahaha

eh ex kmpk ke?
xpenah nampak
ahaha

kojek said...

buet susahpen aku jer.....