Monday, March 8, 2010

seram sejuk naik moto

salam,selamat 9/3/2010.4.26am

            waktu aku skolah asrama dulu,aku ada 2 orang member nama faiz zakuan dgn hafiz.kadang kadang kalau cuti aku slalu lepak umah faiz zakuan sebab umah dia dkt dgn skolah,rumah aku jauh gila... ada skali tu hafiz ni pun join la,tido umah faiz zakuan nih smalam.

            nak dijadikan cite,aku ngn hafiz cilok kejap moto bapak zakuan faiz,nak jalan jalan le konon.korang tau x mat rempit yg dalam tv tu,mcm tu le hafiz tuh bawak.tgh elokk bawak moto,lampu depan mcm x power,pastu dia trus tungging nk tgk ape rosak,gila babi punya budak.aku dah mencarut carut dlm hati.

           aku rasa,kalau aku goyang goyang skit waktu tu,komform jatuh.kalau x patah 3 tempat,sagat blakang badan.pergh...cuak aku.pape hal,aku tau dia terer bawak moto,tu yang aku rilek duk tegak kt blakang layan seram sejuk takut jatuh.

 chow...esok aku ade kelas pukul 10am

1 comment:

Anonymous said...

Hehe,nama aku zakuan faiz la bengong,bkn faiz zakuannn,faiz zkuan tu sekoq lg yg jiwang muka pnuh msalah tu..